Arka Pencere Cannes Film Festivali’ne Bakıyor

Filmler
Yeni sayıda “Çok Bilen Adam” köşesinde okunabilecek vizyon filmi eleştirileri şöyle: “Devlerin Günahı”, “Şeytanı Gördüm”, “Zor Hedef”, “Troll Avı&...
EMOJİLE

Yeni sayıda “Çok Bilen Adam” köşesinde okunabilecek vizyon filmi eleştirileri şöyle: “Devlerin Günahı”, “Şeytanı Gördüm”, “Zor Hedef”, “Troll Avı”, “Gönül Avcısı” ve “Ödünç Sevgili”…

Tunca Arslan, “Trendeki Yabancı” köşesinde, Fenerbahçe’nin şampiyonluğunu, 50 yıl önceki Mehmet Dinler filmi “Aşk Yarışı”nı hatırlayarak kutluyor.

Çarpıcı yazıların yer aldığı “Esrar Perdesi” köşesinde geride bırakılan Cannes Film Festivali değerlendiriliyor.

Klasik bir başyapıtın incelendiği “Aşktan da Üstün” köşesinde, bu hafta Peter Greenaway imzalı başyapıt “Aşçı, Hırsız, Karısı ve Aşığı” ele alınıyor.

İlgi çekici seçkilerin yapıldığı “Ölüm Kararı” köşesinde, 100. doğum yıldönümünde Vincent Price’ın en ölümsüz 11 filmi değerlendiriliyor.

Haftanın yeni çıkan DVD’lerinin ele alındığı “Aile Oyunu” köşesinde “Hırsızlar Şehri”, “Aşk Tesadüfleri Sever” ve  “Aşk Sarhoşu” var.

Dikkat çekici ‘hatırlatmalar’ bulacağınız “Sapık” köşesiyle devam eden Arka Pencere’nin 83. sayısı, her sayıda olduğu gibi bir Alfred Hitchcock alıntısıyla nihayete eriyor:

“Sanıyorum, teknik ‘know-how’ bilgimin kökeni ‘Kiracı’daki (The Lodger) çalışmama kadar uzanır. İşin doğrusu, o zamanda öğrendiğim teknikler ve kamera kuralları daha sonra da yardımıma koştu.”