Hürriyet’ten asılsız bir iddia daha!

Olaylar
Hürriyet, bir hafta önce yaptığı asılsız "penguene başörtüsü taktılar" haberinden sonra şimdi de namaz kıldığı bilinen Fenerbahçeli futbolcuya içki içirdi. Hürriyet gazetesi eski günlerini a...
EMOJİLE

Hürriyet, bir hafta önce yaptığı asılsız "penguene başörtüsü taktılar" haberinden sonra şimdi de namaz kıldığı bilinen Fenerbahçeli futbolcuya içki içirdi.

Hürriyet gazetesi eski günlerini aratmayan haberlere yeniden başladı. Özellikle 28 Şubat döneminde Müslümanlara ağır hakaretlerde bulunan haberlere imza atan gazete son günlerde yine benzer haberleri sayfalarına taşımaya başladı. Önce penguene başörtüsü örttüler şeklinde asılsız bir haberi yapan gazete şimdi de namaz kıldığı bilinen Fenerbahçeli futbolcunun içki içtiği yönünde asılsız haber yaptı.

Gazetede bugün yer alan Fenerbahçeli Musa Sow soyunma odasına bira içti haberi yalan çıktı. Haberde Sow ve Kuyt’ın doping testi için soyunma odasına bira getirdiğine dair iddialar yer aldı. Futbol okuyucularını şaşırtan Sow’un idrar için bira istediği ididası kısa aydınlandı.

Kralspor.com’un haberine göre, Fenerbahçe Kulübü’nden yetkililer Kuyt’ın her seferinde bira istediği dünkü Antalyaspor maçında da idrar problemi yaşadığı için bira içtiğini doğrularken Sow’un kesinlikle böyle bir talebi olmadığını ve şimdiye kadar yıldız oyuncunun doping testlerinde sadece meyve suyu içtiğini söyledi.

Fenerbahçe’ye ilk geldiği gün stada ve dereağzı tesislerinde mescit olup olmadığını soran ve yoksa yapılmasını isteyen Sow’un bira içmiş olması herkesi şaşırtmıştı.

Her attığı golden sonra secde yapan ve hayatını İslam’a göre düzenleyen bir oyuncuya atılan bu iftira futbolseverler tarafından büyük bir tepkiyle karşılandı.

BAŞÖRTÜLÜ PENGUEN HABERİ DE YALAN ÇIKMIŞTI

Aynı gazete bir hafta önce yine "Penguene türban taktılar" diye asılsız bir habere imza atmıştı. Gazete, Timaş Yayınları’ndan çıkan bir çocuk kitabında yer alan penguenlere sonradan başörtüsü takıldığını iddia etmişti. Haber, birçok gazetede aynı şekilde yer almıştı. Ancak daha sonra yayınevinden yapılan açıklamada, o kitabın yurtdışından ithal edildiği ve orjinalinde zaten penguenin başının örtük olduğu belirtilmişti. Hürriyet ise günler sonra yaptığı skandalı sadece "habercilik hatası" diye duyurmuştu.
Aynı gazete daha önce de Müslümanları rencide eden benzer haberlere imza atmıştı.

Dünya Bülteni

Yorumla

FİKRİNİ BELİRT TARTIŞMAYA KATIL

Bu Yazıya İlk Yorumu Siz Yapın!
nem kurutmakoku giderme