Venüs Gezegeninde Akrep Bulundu

İcat İnovasyon

Daha önceleri üzerinde şimşek çarpmaları keşfedilen ve zamanında yüzeyinde ciddi bir miktarda su olduğu iddia edilen Venüs gezegeni ile ilgili çekilen fotoğrafları inceleyen bilim adamı gezegenle ilgili bu zamana kadar söylenenlerden çok daha ciddi bir sonuca ulaştı.

VİDEO İÇİN TIKLAYIN…

30 yıl önce Rus uzay aracından çekilen görüntüleri inceleyen bilim adamı Leonid Ksanfomaliti fotoğraflarda akrep benzeri bir iz keşfetti.

464 santigrat Celcius derece sıcaklığın olduğu Venüs’te daha önce hiçbir canlı izine rastlanmamıştı. 2004 yılında Profesör Andrew Ingersoll yayınladığı makalede Venüs’te bolca su ve karbon dioksit olabileceğini yazmıştı.

Ancak Rusya tarafından 1982 yılında gönderilen uzay aracından sonra NASA’nın gönderdiği Macellan aracı daha iyi görüntüler elde etmiş ve bu görüntülerden hayat emaresi çıkmamıştı. Yine de Rus bilim adamı Ksanfomaliti’nin iddiaları bilim çevrelerince yoğun biçimde tartışılacak gibi gözüküyor.